There is no freedom of choice for humans,
if it has been taken away from them at the beginning.
Breast-feeding is not a choice,
but an obligation to the choice.
Give your child the freedom of choice

Quick Search

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Wednesday, November 8, 2006

saya tak minum TEH

Saya memang tak minum Teh...Teh yang dihasilkan dari daun Teh...Entahlah kenapa.Pada mulanya sebab, emak dan nenek saya kata kena pantang sebab Teh ni 'sejuk' tak elok untuk ibu baru bersalin dan ibu yang menyusukan anak. Bermula dari pantang itulah saya sudah tidak 'tertarik' lagi dengan Teh.

Ohhhhh..
TEH HERBA. Ini nama sahaja 'TEH' tapi tak ada sehelai pun daun teh. TEH HERBA ini guna daun pegaga...
Nampaknya saya perlu buat kajianlah tentang daun TEH ni..apa ya nama saintifik untuk TEH ni???:P
OK i got this from www.wikipedia.com
TEA

No comments: