There is no freedom of choice for humans,
if it has been taken away from them at the beginning.
Breast-feeding is not a choice,
but an obligation to the choice.
Give your child the freedom of choice

Quick Search

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Thursday, November 9, 2006

Pam di 'toilet'

Bagi saya mengepam susu di 'toilet' meruapakn 'last option'. Jika memang sudah tiada pilihan, jka memang sudah terpaksa. Toilet kan tempat ehem ehem..paham2lah ya....Rasa macam tak sesuai pula nak perah susu then bagi anak minum. Opss..ibu-ibu yang tiada pilihan tempat...jangan pula terasa jika itu sahaja tempat yang anda ada...terpaksalah...

Terlintas pula..kalau perah kat toilet.kalian guna bilik-bilik kecil tu ke?atau pun kalian guna ruangan luar?

Pada pendapat saya lebih baik guna ruangan luar dr ruangan bilik yg ada 'tandas'. Ruangan luarkan lebih luas dan bersih ....

Ohh malu ya....Pada pendapat saya ...Tak perlulah malu-malu..Kita bukan mencuri.Betul tak??

Saya sekarang mengepam di 'clinic'. Di syarikat saya bekerja ini ada 'in plan clinic'. jadi bolehlah tumpang kat sana...Alhamdulillah....

No comments: