There is no freedom of choice for humans,
if it has been taken away from them at the beginning.
Breast-feeding is not a choice,
but an obligation to the choice.
Give your child the freedom of choice

Quick Search

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Saturday, July 1, 2006

sibuk

Alahai minggu ni aku amatlah sibuk...balik rumah aja lps settle apa yg patut sure terlelap sedar2 dah 4am....bgn pam...then tido balik..milk production masih normal..Alhamdulillah blehla 20oz sehari gitu tp yg tak terkejarnya si montel tu minum 28oz sehari hahaa...mommy dapat 20oz je..kena guna stok2 yg ada...so kena pulun lebih laaaa.....

Fahaman org tentang 'indah dan mulianya' susu ibu ni masih ditahap 'kritikal'...Macam mn nak cerita ya ttg kebaikan penyusuan susu ibu ni ya..Dah naik penat dah nak berkata2....should i ignore them?Biarkan mereka terus begitu?Or should I make them clear about breastfeeding?Nak cerita kat diaorg ni yg susah ni....Almaklumlah kita ni baru jd ibu 9 bulan 2 weeks..diaorg dah lama dahhhh....Apa2lah kan..yg penting jgn interfere dalam hal rumah tangga dan pendidikan anak aku dah laaa.....Susu apa aku nak bg kat anak aku suka hati aku la...Yg pasti anak aku dapat susu yg paling baik di dunia..Alhamdulillah

No comments: