There is no freedom of choice for humans,
if it has been taken away from them at the beginning.
Breast-feeding is not a choice,
but an obligation to the choice.
Give your child the freedom of choice

Quick Search

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Tuesday, July 17, 2007

risau??

Tidak!Tidak lagi.

Sejak akhir_Akhir-akhir ini saya hanya mampu mendapat kuantiti susu untuk kegunaan keesokan harinya sahaja.Namun saya tidak risau lagi. Saya sudah ada 'agenda' tersendiri. Simple...Yang mana ada yang itu guna..Kalau tak cukup baby sabar ya....

Macam zalim ke?

Saya berpendapat untuk usia anak saya, saya tidak menzalimi dia. Saya telah terangkan kepadanya apa yang kami sedang hadapi.

Susu masih ada. Ada juga hari yang saya mendapat hasil lebih dari pemintaan. Namun tidak lagi mampu membuat stok berpuluh/beratus botol namun bagi saya syukur Alhamdulillah...22 bulan telah kami tempuhi....

Tahukah anda, meningkatkan sesi mengepam merupakan pejana terbanyak dalam usaha saya mencukupkan kuantiti susu yang diperlukan.

Jika anda hadapi masalah kurang EBM tingkatkan usaha mengepam.

Buangkan perkataan malas dalam hidup anda. Anda mampu mengubahnya. (macam iklan TV plak)

No comments: