There is no freedom of choice for humans,
if it has been taken away from them at the beginning.
Breast-feeding is not a choice,
but an obligation to the choice.
Give your child the freedom of choice

Quick Search

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Friday, June 6, 2008

Harga susu dipasaran naik, berikanlah susu ibu.PERCUMA!

Assalammualaikum

Satu Malaysia tergempar dengan pengumuman kenaikkan harga petrol sebanyak 78 sen.Malahan sebelum itu kita dikejutkan dengan kenaikan harga beras yang tiada noktahnya.

Bagi kita yang berkeluarga setiap kali kenaikan harga keperluan asas diumumkan pasti kita akan mula mengira budget bulanan.Betul tak?


Sepertimana kita ketahui, sebelum ini harga makanan berasaskan tenusu juga melambung harganya.Harga susu juga meningkat tanpa sempadan.Ramai ibu bapa mengeluh harga susu anak mahal, budget bulanan tersasar.

Maka dengan itu saya menyeru, susukanlah anak anda dengan susu ibu.
Insya Allah free seumur hidup!

Bagi saya, wang/duit merupakan motivasi terbaik buat saya. Saya akan berusaha untuk mendapatkan wang dan berusaha untuk menjimatkan wang. Jadi dari pengalaman saya, menyusukan anak memang menjimatkan wang.
Tidak perlu memikirkan tentang budget bulanan untuk susu.

Jika anda belum mencubanya anda WAJIB cuba...Susukan anak anda dengan susu ibu.

SUSU IBU ADALAH MAKANAN TERBAIK BAYI ANDA

No comments: